Friday, February 13, 2009

Majlis Pernikahan Sofea & Nazrin

Saat membatalkan air sembahyang

Menyerahkan mas kahwin kepada pengantin perempuan
Bersama teman-teman yg hadir

Selepas upacara pernikahan

Akhirnya seorang lagi temanku selamat menjadi isteri pada 31 Januari yg lalu... tahniah buat Sofea aka Peah dan juga pasangannya... semoga kekal ke akhir hayat... nsb baik dia buat kenduri dekat KL gak kalu dia buat jauh2 kompem tak pegila kami semua... hihihi... anyway aku suka tgk Peah mlm tu... cantik solekan & dandanan dia... tapi aku tgk dia makin berisi... may be happy sbb nak naik pelamin kot... walaupun hanya kami (aku + 3 org lg kwn dia) yg dtg tapi majlisnya cukup meriah...

Dgn 2 kali lafaz sahla Peah menjadi milik Nazrin... first lafaz tu tersalah mas kawen... ehehehe mcm kes Epul ngan Jue jugakla ni... tp aku fhm almaklumla gementarkan... lebih2 lagi dinikahkan oleh bapa mertua sndr... seronok aku tgk suasana mlm tu... biler mcm tu aku terasa plak diri aku makin menginjak usia... biler plak ek turn aku... ekekeke...

No comments:

Post a Comment