Sunday, January 11, 2009

1st outstation utk tahun 2009...

Salam n very gd morning 2 all... weekend ari 2 aku blk ke rumah... huhuhu walaupun br seminggu aku ddk kat umah sewa n umah family aku dkt tp aku blk umahsbb ada hal... hihihi mesti org kata poyo je aku ni kan?... arrggghhh pedulik aper org nk kata... yg pntg bukan drg yg byr duit minyak keta aku... aku blk umah pun amik brg2 aku yg msh tertinggal kat umah... lg pun esok (selasa - 13/01/2009) aku nk outstation... ni adalah 1st outstation aku utk thn ni... mesti lps ni byk lg yg perlu aku lakukan... kali ni tmpt pertama yg aku tuju PD... mula2 bos aku mmg plan nk buat kat PD... tp di saat2 aku nk buat pakej tu dia soh aku cr tmpt lain... tp disebabkn aku berdegil gak nk wat kat PD, dia turutkn aje permintaanku.. sebenarnya aku nk tgk matahari terbit n tenggelam... eventhough kat KL bley tgk tp pemandangannya tak sama ngan kat tepi pantai... tmpt impianku adalah pantai... aku ske ddk tepi pantai menyaksikan keindahan ciptaan Allah S.W.T... aku puas kalau dpt menyaksikn segala2nya...

Kali ni tujuan meeting tu adalah utk penutupan akaun tahun 2008... lebih tertumpu kepada pembantu tadbir yang buat kewangan & penyelia asrama... cuma aku tak tahula lps ni mereka akan laksanakan keje @ tak... besela kalu dh bsr kepala mesti mls nk wat keje... soh org bawahan yg buat... hampeh je kalu mcm 2... kali ni aku nk soh bos aku buli drg cukup2... pas2 utk tahun 2009 ni aku nk straight giler ngan sumer dokumen yg diberi... biar padan ngan muka drg sumer, selalunya hntr dokumen kat aku tak pernahnya cukup... ada je yang tertinggal... cuma aku tak tahula utk tahun ni aku mampu bertahan @ tak... kalu masih lagi berdaya aku teruskan tp kalu tak... rs2nya tak de benda lagi yg perlu aku coretkan... citer seterusnya tgu lps aku balik dr outstation...

2 comments:

  1. babe.. dh lama gila aku x pi PD.. jomm....

    ReplyDelete
  2. huhuhu jomla...
    tp sabtu tgh hr aku dh blk...
    ada wedding kat keramat...

    ReplyDelete