Friday, January 2, 2009

new year 2009...

1st of all aku nk wish happy new year pd sumer... ermm aper azam tahun baru ni ek... mostly setiap kali new year setiap kali tu la azam baru... tapi azam sebelum tu dh tertunai ke belum?... pada aku, aku tak pernah ada azam untuk setiap kali new year... sbb aku takut aku tak dapat aper yang aku impikan tu... last2 aku sendiri yang merana... so pada aku aper yang aku dapat tulah aku jadikan azam utk tahun tu...

so for last year (2008) aku bersyukur aku dah dapat aper yang aku idam2kan... pada aku walaupun masih baru lagi tapi aku tetap gembira dengan kurniaan rezeki dr Allah ini... aku dapat memiliki sebuah rumah walaupun rumah tu tak delah sebesar mana pun... semua ini hasil pertolongan dari keluarga aku sendiri... but then tahun 2009 ni aku tak de azam pun... cuma aku ingat aku nak tamatkan zaman solo aku plak... ekekekek bley ker?... tercapai ker?... hopefully, aminnn... tu yang aku harap2kan utk tahun ni plak...

cuma tahun ni aku sedih skit... masuk2 tahun baru je aku dah start nangis... aper taknya org yang rapat n aku sayang berhijrah ke tempat lain... dia dapat tukar ke selatan tanah air... menetap bersama2 family tersayang... walaupun dr sudut hati kecilku aku tak nak dia pergi tapi aku kena redha... sbb tmpt dia bukan di sini tp spttnya bersama2 isteri & anak2 dia... aku gembira jika dia juga gembira... itu yang aku mahukan dr seorang sahabat... aku harap hubungan kami tak kan berhenti sampai di sini sahaja... aku akan ttp trus menyayangi dia walau berganti masa sekalipun...

dan smlm (02/01/2009) aku pergi tgk wayang citer bedtime story dgn org tersayang... ekekeke tersayang ker?... tu pun setelah hampir 3 minggu aku tak jumpa dia... yela memasing sibuk ngan keje... ni pun aku rasa kami curi2 masa utk keluar... agaknya kalu tak comfirm ntah biler dapat jumpa... anyway semalam mmg best & aku happy walaupun jumpa utk seketika...

No comments:

Post a Comment