Monday, December 22, 2008

aper yang aku rasa...

22/12/2008...
Isnin...

Aku dpt berita dr 1 forum... aku just register je forum tu tak pernahla post pape pun... sebab aper?... saje je, lagi pun aku ske baca citer2 kelakar dlm forum tu... citernya begini...

Pertengahan thn ari tu aku ada kenal srg mamat ni... biarla aku kenalkan dia sbg 'H'... ekceli masa pertama kali kami bertemu kami tak bertegur pun tapi selepas tu kami kerap berhubung melalui internet... hubungan kami jd agak rapat selepas tu... aku senang berkawan ngan dia... dia srg pendengar & pemberi pendapat yang baik... aku happy dpt kwn mcm dia... srg yang bertanggungjawab, ceria... setakat ni hubungan hanya dlm internet & dlm tepon... sehinggalah bulan pose yg lalu... dia ajak aku lepak ngan kwn2 dia... inilah pes time aku nk jumpa dia... dia jemput aku kat rumah n kami hang out reramai... mula2 just sekadar lepak kat kedai mamak... then br gerak reramai pegi dataran merdeka... adalah lebih kurang dlm 12 buah keta sumernya... kat sana drg kumpul tgk keta memasing... huhuhu pes time aku rs konvoi reramai.. then lps lepak kat dataran drg g plak ngeteh kat keramat... dlm kul 5 br aku gerak blk umah, tu pun dia yg hntr...

Then hbgn kami jd lebih rapat... aku rs bahagia sgt smpi aku dpt 1 berita... aku tanya ngan dia utk pengesahan lanjut & dia mengakuinya... walau bagaimanapun hbgn kami msh lagi mcm bese... spt tiada pape yg berlaku... sehinggalah aku bersetuju utk berjumpa dia utk kali ke2... setakat ni hubungan kami msh lg menjadi rahsia di antara kwn2 dia... tp ada sesetengahnya yg dpt menghidu... so bila ada soklan2 yang diajukan aku hanya mampu tersenyum... kemudian hubungan kami menjadi agak renggang... aku sndr tak tahu aper sebabnya... tapi aku dpt rskn knaper jd mcm tu... aku tak plak bertanya pd dia tapi kami memasing fhm...

Sehinggalah aku hntr 1 msg pd dia... rupa2nya dia dpt membaca aper yg aku fkrkn... dia amat memahami aper yg kurasakn.. tapi kami msh lg baik spt dulu... kini aku dpt berita yang dia akan bertukar ke Johor... itulah yg dia impi2kn selama ini... berjauhan dr keluarga tersayang amat memilukan buat dia... namun aku pasrah, tempatnya di sana bukan di sini... aku doakn semoga dia bahagia & berjaya di tempat baru... namun aku tak mahu hubungan kami terputus di sini...

No comments:

Post a Comment