Wednesday, December 17, 2008

Semalam yang agak sibuk... sibuk ker?

Mmg aku btl2 sibuk sgt semalam... almaklumla br blk dr outstation so bykla keje2 yang tertangguh... kalu diikutkan aku tak pyh pegi pun tak pe mesyuarat tu... tapi apakan daya aku kena jadi urusetia so terpaksalah melangkah pergi... then semalam siapkn dlu keje2 yang minggu lepas punyer... tapi nasib baikla aku buat OT sabtu lps so bykla yang dah diselesaikan... cuma semalam bos aku buat penambahan ke atas keje2 yang sedia ada... dengan report psl harta modal + dgn report psl bonus lagi... huhuhu mmg tak menang tangan aku buat keje semalam... kalau org tgk kat atas meja aku ni, dah tak rupa meja agaknya... sumer bnd berselerak... walaupun meja aku dah tak rupa meja tapi aku dapat selesaikannya sebelum pukul 4 ptg gak... cuma ada beberapa yang tak lengkap tapi bos aku kata tak pe biarkan je yang tak dpt diselamatkan tu...

Tgh hr tu kwn aku call... citer psl mamat berlagak tu... huh!!! mmg aku menyampah dgr citer tu... nasib baik aku br je mengenali mamat tu... kalau lagi lama aku kenal dia agaknya lagi meluat aku dgn perangai dia... ape dia igt dia bagus sgt?... dia perfect sgt?... dia ensem sgt?... dia kaya sgt?... ek elen blah la wei... jgn igt dia ada semuanya dia bley tunjuk lagak?... hidup bagaikan roda so adakalanya di atas & adakalanya di bawah... dia belum bertemu buku dgn ruas lagi agaknya... sian kat kwn aku tu jadi salah seorang mangsa mamat tu... sekarang ni dia try jauhkan diri dr terus rapat dgn mamat tu... hopefully dia berjaya & dia bahagia...

Pas2 mlm tadi aku pergi tgk kwn2 aku main badminton kat dewan keramat... dah lama rasanya aku tak menjoinkan diri... tapi aper bley buat kedaan memaksa aku untuk tak bley kerap menghadirkan diri... so kalau free time je aku pergi melawat kwn2 aku tu... then mlm tadi Esca tu bawa kek coklat... ermm aku akui mmg sedap kek tu... pas2 plak kak misha bawa cekodok... ni sumer gara2 kempunan Uncle nak makan cekodok yang aku buat... last2 dia suruh Kak Misha plak yang buat... sian kat Kak Misha kena dera oleh Uncle... tengah2 aku borak dgn derang Intan plak call... dia ajak aku pergi umah Jue mlm esok sebab dia kemungkinan tak dapat pergi wedding Jue hari ahad nie... alamak xseronoknya aku dgr... yela aper taknya baru plan nak wat reunion dgn bdk2 form 5... huhuhu sedih plak biler dia tak dapat pergi, tak bley aku nk bergosip2... so aku setuju je dgn ajakan dia sbb tak nak dia terkilan nnt... cuma Intan kata dia try dtg ahad ni supaya lebih meriah lagi reunion kami nnt... tak sabar2 rasanya aku nak tgu ahad ni... kompem meriah giler kenduri Jue ngan Epul nnt...

2 comments:

  1. akakkaka.. sedap kan kek and cekodok tu? kek tu kak ryeena suh beli ari rabu..

    ReplyDelete
  2. huhuhu sedap tau...
    insyaallah aku dtg lg rabu nnt...

    ReplyDelete